Allra käraste Göran !

Allra käraste Göran !
Allra käraste Göran ! Foto Anneli Karlsson

måndag 19 mars 2012

Underbara valpköpare man har.......

    • Fick ett "liten" vardagshälsning från en go valpköpare :

      En liten vardagshistoria att le åt :-D Idag när jag var ute o gick med min Soldrake kunde jag inte låta bli att le stort åt mitt lilla SOLskenshjärta. Han sprang runt med en pinne i munnen och var tokglad, viftade på sin lilla rumpa i 190. Så höll han på i flera hundra meter.. Snacka om att leva i nuet och vara glad för det lilla :-)  Är så lycklig att vi fått förtroendet att ta hand om denne lille krabat !! Kramar

      Denna "lilla" hälsning gjorde iaf min dag lite lättare, jag är så glad och tacksam när jag ser och upplever hur bra våra SOLdrakar har det med sina människor som älskar sina hundar på allra bästa sätt :-)

Inga kommentarer: