Allra käraste Göran !

Allra käraste Göran !
Allra käraste Göran ! Foto Anneli Karlsson

fredag 9 september 2011

Underbara fredagar och en ledig helg :D

Att vara ledig en fredag och vet att man har ledig helg det är grejjer det... Startade dagen med en rask morgonpromenad för att sedan åka till staden och uträtta diverse ärenden. Träffade på alldeles underbara små minitaxvalpar på min ärendeturne... Attans vad sugen jag blev på lilla mini Doris, brunprickig kanintax fröken... Hade uppfödaren sagt att jag fick henne hade jag nog stoppat in henne innanför västen och åkt hem..Osåld var hon den lille och söt, tja det var bara förnamnet....

En eftermiddags tur med Limmerhultarn neråt östgötaslätten blev det oxå.. Den turen resulterade i att vi för tillfället har 14 fina kaniner i stallet, levande bör väl tilläggas kanske... Får se vad vi ska hitta på med dom i morgon,  funderar på att byta hobby, kaninhoppning kanske vore kul... Får väl testa och se vilka som hoppar högst och är följsammast, så man vet vilka man ska satsa på....

Ett  kort träningspass med grabbarna hann vi med oxå innan mörkret satte stopp för det hela, ngra markeringar var i halvskummet, nyttigt det mä...Nu är det snart dags att krypa till kojs..... natti natti...

2 kommentarer:

Johanna sa...

Spännande!

Annelie sa...

Nästan så jag har lust att börja att jobba igen för att få den där känslan när väl fredagen är här, bästa dagen i veckan!
Kaninhoppning låter skoj, man kanske skulle köpa sig en och hänga på!
ha en härlig helg och njut!!
Kram